Butterfly i prośba do czytelników

To kulinarna podróż przez smaki świata, w poszukiwaniu smaku doskonałego. Każdego dnia będę coś gotować dla siebie i dla Was. Może wspólnie odnajdziemy harmonię zmysłów. Zupy,sery,mięsa,wędliny,owoce,morza,sałatki,chleb,makarony,pizza,desery. Mniam! Afrodyta powstała z morskiej piany... Butterfly z mojej wanny pełnej jabłek. Leć, leć motylku do ludzi. Przynieś im radość i uśmiech. Wrzuć im do garnka garstkę szczęścia i natkę spokoju. Leć, leć mój malutki.
Wszelkie prawa autorskie są zastrzeżone dla autora bloga. Opublikowane fragmenty powieści pod roboczym tytułem "Gniew Aniołow" są również własnością autora bloga i zostały przez niego napisane, według dat publikacji. Za uszanowanie zasad tej strony dziekuję :)

autor: Izabela Sikorska

wtorek, 31 sierpnia 2010

Jestem

Jestem wszystkim i nikim
Jak spadochrony dmuchawca
Rozwiewane na wietrze
Ale jestem
Jednym z miliardów nasienia
Spokojem mamy
Hukiem wojny
Zabobonem
Smutkiem i radością
Jestem łonem
Jestem powietrzem
Nie ma mnie
a jestem

Dziś: I.S.

6 komentarzy:

  1. Oprawa muzyczna do wiersza "o byciu";)http://www.youtube.com/watch?v=KpBMYjnCLRU

    OdpowiedzUsuń
  2. NIvejka, jak Ty to robisz, nie ma Cię a jesteś wszędzie :))) Idę do oprawy. Mam ja zainstalować?

    OdpowiedzUsuń
  3. No, powiem tak. NIvejko. Przysłałaś link do strony piosenki, która A.M. Jopek podarowała nam do czołowki programu, który spełniał marzenia chorych dzieci. Program ukazał sie kila razy tylko w pilotach, jego zadaniem było spałniac marzenia dzieci na wzór amerykaŃSKIEJ fundacji. Program zniknął, ale powstała fundacja "Mam marzenie" i pociągnęła swoje, bez naszego udziału, ale dostrzeżono temat. Jopkowa dała ten utwór do czołowki, jako dar dla dzieci. To był mój ukochany program (: Ale lepiej jest tak jaj jest teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łe tam. To nie cuda. Po prostu, szlajam się po blogach ulubionych...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Jestem powietrzem
    Nie ma mnie
    a jestem"

    no właśnie, jak to się dzieje..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. NIvejko, galopujesz cyfrowo po sieci ja tak szybko nie umiem :)
    Euforko, sama nie wiem jak to się dzieje i być może magia tkwi w niewiedzy. Ja też pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń