Butterfly i prośba do czytelników

To kulinarna podróż przez smaki świata, w poszukiwaniu smaku doskonałego. Każdego dnia będę coś gotować dla siebie i dla Was. Może wspólnie odnajdziemy harmonię zmysłów. Zupy,sery,mięsa,wędliny,owoce,morza,sałatki,chleb,makarony,pizza,desery. Mniam! Afrodyta powstała z morskiej piany... Butterfly z mojej wanny pełnej jabłek. Leć, leć motylku do ludzi. Przynieś im radość i uśmiech. Wrzuć im do garnka garstkę szczęścia i natkę spokoju. Leć, leć mój malutki.
Wszelkie prawa autorskie są zastrzeżone dla autora bloga. Opublikowane fragmenty powieści pod roboczym tytułem "Gniew Aniołow" są również własnością autora bloga i zostały przez niego napisane, według dat publikacji. Za uszanowanie zasad tej strony dziekuję :)

autor: Izabela Sikorska

środa, 1 września 2010

Dzień

Wtulam się w prześcieradło Owijam myślami niebo Dotykam oczami wdycham i wydycham uczucia Bosa stopa dotyka zwykłego dnia dziury w budzecie mezczyzny Jego dloń prosi Chleba naszego Powszedniego autor. I.S. Motyl Przepraszam Was, ale jakoś mnie tak wzięło ostatnio nostalgicznie. To chyba ten koniec lata... I brak bocianów... I nawet komarów mi już żal, za to lato. przylegam ciałem do rosy na skrzyzowaniu stoi człowiek

12 komentarzy:

  1. mnie też jest szkoda lata... Latem oddycham, zima wegetuję...

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jeszcze lato trwa i upaly mocno daja sie we znaki,przesylam dla Was sloneka promienie i usmiech serdeczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. NIvejko, może wyjdzie jeszcze słońce dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maga dzięki serdeczne za słoneczne uśmiechy i promienie. Już mi cieplej, choć na dworze tylko 12 stopni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Euforko, ja tez lubię jesień, ale pod warunkiem, że jest słoneczna a nie deszczowa. U nas kilka dni padało bez przerwy, dziś wreszcie słońce przebiło się trochę przez chmury. Cały maj lało, prawie nas zalało. Ludzie walczyli na wałach dzień i noc. W sierpni dwa tygodnie znowu non stop lało. Jak jesień będzie taka sama, to ja wymiękam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Maga a w którym Ty stanie mieszkasz? Przed chwilą podali u nas w radio, że jakiś wielki huragan nadciąga nad USA?

    OdpowiedzUsuń
  7. Lotnico, Stardust Wy też w USA, czy wszystko w porządku?

    OdpowiedzUsuń
  8. New Jersey,nadciaga ,nadciaga,do tej pory oszczedzalo nas wspanialomyslnie,mam nadzieje ze tak zostanie.
    12 stopni,brrrr,zimno.
    Pij herbatke z miodem .

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymajcie się dziewczyny. Oby Was ominął ten huragan.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie w NYC ominelo wszystko, nawet kropli deszczu nie bylo. Dzieki za pamiec:)
    A ja mam dosc tegorocznego lata, owszem jest zawsze upalne, ale tym razem to bylo tak bez przerwy przez 3 miesiace zar z nieba i nie ma czym oddychac. Teraz jest tez goraco, bo temp. w granicach 25-30C ale juz nie ma wilgotnosci, wiec sie chce zyc:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że omineło Cię tornado. :)

    OdpowiedzUsuń