Butterfly i prośba do czytelników

To kulinarna podróż przez smaki świata, w poszukiwaniu smaku doskonałego. Każdego dnia będę coś gotować dla siebie i dla Was. Może wspólnie odnajdziemy harmonię zmysłów. Zupy,sery,mięsa,wędliny,owoce,morza,sałatki,chleb,makarony,pizza,desery. Mniam! Afrodyta powstała z morskiej piany... Butterfly z mojej wanny pełnej jabłek. Leć, leć motylku do ludzi. Przynieś im radość i uśmiech. Wrzuć im do garnka garstkę szczęścia i natkę spokoju. Leć, leć mój malutki.
Wszelkie prawa autorskie są zastrzeżone dla autora bloga. Opublikowane fragmenty powieści pod roboczym tytułem "Gniew Aniołow" są również własnością autora bloga i zostały przez niego napisane, według dat publikacji. Za uszanowanie zasad tej strony dziekuję :)

autor: Izabela Sikorska

niedziela, 2 stycznia 2011

Zimowa cisza w stadninie


Patrzę pozytywnie w przyszlość


Tak sobie dziś patrzyłam na świat. Czyż nie jest piękny? Ech. :)

25 komentarzy:

  1. Och jak ja kocham konie ...Hmmm, rozmarzyłam się....

    OdpowiedzUsuń
  2. Madmargot. Ja też. Sa takie piękne, dostojne. NIestety i bardzo płochliwe. No cóż, nikt nie jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jazz.. Ech. I jak mam nie być zakręcona jak chiński termos ;) No jak ?! NIe da rady. Tyle rzeczy mnie rozprasza.

    OdpowiedzUsuń
  4. ;-);-);-) mhm fakt, ale dzięki temu rozproszeni, ja skorzystałam;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. no jak? jak? a co udało mi się uzyskać? hmmmm? zakręcona kobietko;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje ,swiat jest bardzo piekny,szkoda ze nie wszyscy ludzie potrafia to docenic.Zdjecia cudne!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jazz. Skoro napisałam to publicznie;) Ja nie mam nic do ukrycia. W wirualu i w realu jestem tą samą osobą. Nie Avatarem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maga. Ci, którzy nie widzą tego piękna sa chyba nieszzcęśliwi. To co nas otacza, to dzieło sztuki. Ja tak to widzę. I czerpie z tego radość :) POzdrawiam również. Ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlatego ze jestes tak wrazliwa osoba na piekno ,pozwolilam sobie na zrobienie dla Ciebie malutkiej niespodzianki,mam nadzieje ze nie bedziesz sie gniewala o to na mnie.
    Jesli nie masz niz przeciw to podaj mi e-mail adres,ja podam Ci kod niespodzianki.Chcialam to zrobic w komentarzu,ale nie przyjmuje:(

    OdpowiedzUsuń
  10. wiem, takie rzeczy się wie;-) a Avatar bardzo lubię, baaaaaaaaardzo, zwłaszcza jak za oknem czarno i biało;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maga. jesabell@interia.pl
    Niespodzianka? Lubię niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ;-)no kiedyś się zastanawiałaś, czy przypadkiem mnie nie znasz, więęęc to chyba działa w obie strony;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maga. Dziękuję. Własnie próbuję to zamontować tutaj. Nie wiem, czy dam radę. Czytam instrukcję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ratunku! Straciłam cały szablon. Wszystko wyleciło w kosmos. Jak to przywrócić??? Zdjecia i wszystko :(

    OdpowiedzUsuń
  15. no to nabroiłaś;-) no ja niestety w tym temacie jestem mało konstruktywna;-) czarna magia i tyle;-) ale sądzę, że dasz rade..

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana,mam nadzieje ze mnie nie zabijesz i uda sie to naprawic.
    Do uslyszenia na Skypie.

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie wszystko dziala,sama robie swoje tla,moze cos kliklo sie nie tak?

    OdpowiedzUsuń
  18. Maga! Odzyskałam stronę i nie wiem jak! I dalej nie wiem, jak zamieścić Twoją!

    OdpowiedzUsuń