Butterfly i prośba do czytelników

To kulinarna podróż przez smaki świata, w poszukiwaniu smaku doskonałego. Każdego dnia będę coś gotować dla siebie i dla Was. Może wspólnie odnajdziemy harmonię zmysłów. Zupy,sery,mięsa,wędliny,owoce,morza,sałatki,chleb,makarony,pizza,desery. Mniam! Afrodyta powstała z morskiej piany... Butterfly z mojej wanny pełnej jabłek. Leć, leć motylku do ludzi. Przynieś im radość i uśmiech. Wrzuć im do garnka garstkę szczęścia i natkę spokoju. Leć, leć mój malutki.
Wszelkie prawa autorskie są zastrzeżone dla autora bloga. Opublikowane fragmenty powieści pod roboczym tytułem "Gniew Aniołow" są również własnością autora bloga i zostały przez niego napisane, według dat publikacji. Za uszanowanie zasad tej strony dziekuję :)

autor: Izabela Sikorska

wtorek, 15 października 2013

CZŁOWIEK Z KAMIENIA POLNEGO.

Był Człowiek z marmuru, był Człowiek z żelaza. Jarek z Wilkowa jest z Kamienia ... Polnego.
Przechadzam się alejkami niedużego bazaru w centrum Łodzi. Jest pochmurne, jesienne popołudnie. Ludzie też jakby trochę pochmurni, szarzy, zadumani. Tylko kwiaty w wazonach na chwilę przełamują stalowe barwy. Nagle moją uwagę przykuwają piękne, kamienne moździerze i ptaki. Strzeże ich w milczeniu Jarek z Wilkowa o oczach tak błękitnych, jak lipcowe niebo. Moździerz do rozgniatania przypraw. Szukam tego jedynego i wyjątkowego całe życie. Kamiennej misy do rozcierania magii smaku. Przez lata, nie odnalazłam tego mojego, ale patrząc na kamienie Jarka dostrzegam coś niezwykłego.
Mężczyzna zaczyna swoją opowieść o kamieniach...
Więcj przeczytacie już wkrótce w Smaku Doskonałym na:www.smakdoskonaly.pl

2 komentarze:

  1. ooo też szukam moździerza, od lat i nic

    a tu coś dla Ciebie

    http://zsazsabellagio.tumblr.com/post/53611249455

    OdpowiedzUsuń
  2. Królowo Margo, ten człowiek z całą pewności zrobi Ci taki o jakim marzysz. Może w kształcie ptaka, ktory wznosi do nieba :) Dziekuję za seksowny prezent :)

    OdpowiedzUsuń