Butterfly i prośba do czytelników

To kulinarna podróż przez smaki świata, w poszukiwaniu smaku doskonałego. Każdego dnia będę coś gotować dla siebie i dla Was. Może wspólnie odnajdziemy harmonię zmysłów. Zupy,sery,mięsa,wędliny,owoce,morza,sałatki,chleb,makarony,pizza,desery. Mniam! Afrodyta powstała z morskiej piany... Butterfly z mojej wanny pełnej jabłek. Leć, leć motylku do ludzi. Przynieś im radość i uśmiech. Wrzuć im do garnka garstkę szczęścia i natkę spokoju. Leć, leć mój malutki.
Wszelkie prawa autorskie są zastrzeżone dla autora bloga. Opublikowane fragmenty powieści pod roboczym tytułem "Gniew Aniołow" są również własnością autora bloga i zostały przez niego napisane, według dat publikacji. Za uszanowanie zasad tej strony dziekuję :)

autor: Izabela Sikorska

sobota, 10 sierpnia 2013

Smak doskonały idzie do ludzi :)

Smak Doskonały to miejsce, które tworzą ludzie zakochani w sztuce kulinarnej, ludzie, dla których gotowanie to nie tylko zawód, ale pasja. Sposób okazywania piękna, wyrażania uczuć i przyjaźni wobec drugiego człowieka. Każdy lajk od czytelnika, jest jak dobre słowo i cegiełka, która tworzy fundament przyszłego portalu. A w nim ma powstać miasto- państwo, w którym wszyscy się spotkamy. Wybitni szefowie kuchni i ludzie tacy jak ja, kochający tę sztukę, choć ja władam piórem a współtworzący Szef Kuchni Grzegorz Cielecki kuchnią. Ten mariaż dziennikarki i utalentowanego Szefa Kuchni, ma być twórcą miejsca, które będzie azylem, dla każdego, kto kocha gotować i tak wyrażać siebie. Wszystkim, którzy nas polubili dziękujemy ze szczerego serca. W portalu, który wkrótce powstanie, pierwsze 1000 nazwisk, będzie na tablicy twórców fundamentu tego miejsca. Wirtualnej kuchni z miłości do ludzi. :)))
TO JEST TO SPEŁNIENIE MARZEŃ. KLIKNIJCIE NAS. LINK PODAJE NA DOLE. I DZIĘKI ZA CEGIEŁKĘ !!!

https://www.facebook.com/smakdoskonaly


Buziaki i .... do zobaczenia ;)

6 komentarzy:

  1. Polubione:) osobiście i blogowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no muszę nadrobić, bo ja nie w temacie, się zapodziałam na filę gdzieś;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jazzu, moja droga. A juz się martwiłam, że mnieopuściłaś. Ale jesteś !!!

      Usuń
    2. i, że nie opuszczę Cię.. tak to leci??? a w ogóle to ja zawsze wracam jak bumerang;-) ps. o ile mi wyszło to zlajkowałam tyż;-)

      Usuń
  3. Jazzu... Nie opuszczaj. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń