Butterfly i prośba do czytelników

To kulinarna podróż przez smaki świata, w poszukiwaniu smaku doskonałego. Każdego dnia będę coś gotować dla siebie i dla Was. Może wspólnie odnajdziemy harmonię zmysłów. Zupy,sery,mięsa,wędliny,owoce,morza,sałatki,chleb,makarony,pizza,desery. Mniam! Afrodyta powstała z morskiej piany... Butterfly z mojej wanny pełnej jabłek. Leć, leć motylku do ludzi. Przynieś im radość i uśmiech. Wrzuć im do garnka garstkę szczęścia i natkę spokoju. Leć, leć mój malutki.
Wszelkie prawa autorskie są zastrzeżone dla autora bloga. Opublikowane fragmenty powieści pod roboczym tytułem "Gniew Aniołow" są również własnością autora bloga i zostały przez niego napisane, według dat publikacji. Za uszanowanie zasad tej strony dziekuję :)

autor: Izabela Sikorska

niedziela, 13 marca 2011

Prawda i odwaga

Najtrudniejsza rzecz, z jaka przychodzi sie zmierzyć człowiekowi to pojęcie prawdy i umiejetnośc życia z nią. Gdyby każdy starał się "Byż prawdą i żyć prawdą" życie byłoby łatwiejsze. Ale ludzie łatwiej wybierają tchórzostwo niż odwagę...

16 komentarzy:

  1. To prawda,gatunek ludzki ma niezwykla umiejetnosc komplikowania sobie zycia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo to takie trudne; odważnie mówić prawdę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, żyjemy w czasach, w których tchórzostwo jest w cenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmmmmm, niektórzy mówią, że jest kilka prawd.. i chyba tego się też trzymają, niektórzy zaś omijają ją szerokim łukiem, a niektórzy sami są prawdą.. więc zależy tak naprawdę na kogo trafimy.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Maga, niestety, ale to fakt. Gdyby iśc prosto a nie zakosami i unikiem, to droga byłaby na wprost a nie z zakrętami.

    OdpowiedzUsuń
  6. NIvejka... To trudne, ale z drugiej strony mysląc perspektywicznie ułatwia wszystkim zycie.

    OdpowiedzUsuń
  7. no Ty to Wiesz, ja to wiem... ale jak sądzę, potkałaś kogoś, kto tego nie wie... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jazz... a co do kilku prawd, to jest białe kłamstwo, czyli przemilczenie, uznawane przez większić za "nie kłamstwo" i kłamstwo. Więc oblicza sa juz dwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no tego nie znałam przyznaje;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Margo, wysyłałaś coś do mnie, bo nie mam maila od Ciebie?

    OdpowiedzUsuń